loading...
زندگينامه هنرمندان
فرشيد همتي بازدید : 6020 چهارشنبه 28 مهر 1389 نظرات (2)
بازیگر و خواننده ی پاپ. در ۲۴ جولای ۱۹۷۰ در بروکس ( ایالت نیویورک ) به دنیا آمد. لوپز کار خود را با رقص در کلیپهای تصویری و نمایش های موزیکال آغاز کرد. او در سال ۱۹۹۰ جایزه ی بهترین رقاص را در یک مسابقه ی جهانی به دست آورد. او نقش های کوتاه زیادی را بازی کرد از جمله نقش کوتاهی در فیلم تلویزیونی “Nurses on the Line” و “The Crash of Flight ۷” در سال ۱۹۹۳. او اولین نقش بلندش را در فیلم جال توجه “Mi Familia” یا همان My Family در سال ۱۹۹۵ بازی کرد. او همچنین در فیلم Money Train در سال ۱۹۹۵ ٬ همبازی ویسلی اسنیپز و وودی هارلسون بود. او در فیلم “Jake” در سال ۱۹۹۶ با کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا و هنرمندی رابین ویلیامز نیز حضور داشت.

   اولین کار بزرگ لوپز در سال ۱۹۹۷ بود وقتی که قبول کرد در فیلم سلنا Selena به عنوان یک نقش کلیدی بازی کند. این فیلم در مورد خواننده ی پاپی بود به نام Selena Quintillana Perez که توسط دیوانه ای به قتل می رسد. او برای بازی در این فیلم دستمزد بالایی گرفت به اضافه ی جایزه ی بزرگ جهانی. در سال ۱۹۹۵ او به عنوان گران قیمت ترین بازیگر امریکای جنوبی در تمام تاریخ شناخته شد. دست مزد او یک میلیون دلار بود. در همان سال او در فیلم های فراموش نشدنی آناکوندا Anakonda خوش درخشید. او در فیلم Blood and Wine همبازی جک نیکلسون (Jack Nicholson) بود. نقش او به عنوان یک مامور فدرال (Karen Sisco) در فیلم استیون سودربرگ (Steven Soderbergh) ٬ (Out of Sight) فیلمی با حضور Elmor Leonard و George Cloony باعث شد تصویر او یکی از درآمدزا ترین پوسترها باشد.

   زندگی موسیقیایی جنیفر لوپز با اولین آلبوم لاتین او به نام On the ۶ در جون ۱۹۹۹ آغاز شد. آلبوم او به خاطر شهرت او در زمینه ی بازیگری با استقبال خوبی روبرو شد.آلبوم If you Had My Love در طی دو هفته او را هم رتبه ی ریکی مارتین یکی از موفقترین خوانندگان امروز کرد.

   خیلی زود در سال ۲۰۰۰ او با رقص بی نظیر خود در کلیپ آلبوم Waiting For Tonight به صدر اخبار هنری آمد با اینکه جایزه ی Cher را از دست داد.در تابستان ۲۰۰۰ او در فیلم علمی تخیلی The Cell در نقش یک روانشناس کودک که سعی می کند یک پرونده ی قتل های زنجیره ای را خاتمه دهد ٬ بازی می کند. در همان سال او در فیلم Enough نیز بازی کرد.

 

   در سال ۲۰۰۳ جنیفر لوپز در فیلم GIGLI هم بازی “بن افلک” شد. او در آینده با همین بازیگر در فیلم Jersey Girl بازی خواهد کرد. لوپز فیلم دیگری را در حال ساخت دارد به نام “زندگی ناتمام می باشد”. او در این فیلم نقش مادری را بازی می کند. نقش پدر شوهر این زن را رابرت فورد بر عهده دارد. او همچنین در فیلم “ما باید برقسیم” نقش مقابل ریچارد گر را بازی می کند.

 

* زندگی خصوصی جنیفر لوپز *

   جنيفر در سال ۱۹۹۷ مدت کوتاهي با( اجاني نوا) که يک مدل و يک هنرپيشه بود ازدواج کرد و بعد از آن مدت طولاني با ( SEAN PUFF COMBS ) رابطه داشت. در دسامبر ۱۹۹۹ جنيفر و COMBAS که به يک کلوپ شبانه در خارج از شهر نيويورک رفته بودند دچار خطر شدند يعني در آنجا به سويشان از طرف افراد نامعلومي شليک شد که در اين حادثه سه نفر جان باختند . اين دو در اواسط فوريه از هم جدا شدند و بعد از آن جنيفر با CRIS JUDD آشنا شد. کریس دريکي ازويدئوکليپهاي جنیفر رقاصي ميکرد و در آگوست سال ۲۰۰۱ آنها نامزدييشان را اعلام کردند و در سپتامبر همان سال ازدواج کردند ولي ۹ ماه بعد از هم جداشدند. در پاييز سال ۲۰۰۳ جنيفر با( بن افلک ) نامزد کرد که البته براي مدتي نزديک بود از هم جدا بشوند اما به هر حال آنها دوباره تصميم گرفتند به قرار خود پايبند باشند و عروسي خود را اعلام کردند و جنيفر هم اعلام کرد که دوست دارد مادر بشود تا کمي به زندگی اش تداوم ببخشد ولي با اين حال او پس از مدتي از بن افلک نيز جدا شد و با ( مارک آنتوني) خواننده مشهور ازدواج کرد.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ailin در تاریخ 1392/02/25 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

درمورد زندگی کسی نمیشه نظر داد.شکلکشکلک

این نظر توسط دلناز در تاریخ 1391/11/14 و 21:30 دقیقه ارسال شده است

میسی کم بودشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 1,116
  • بازدید کلی : 38,711
  • کدهای اختصاصی
    font-family: Tahoma; color: #FFFFFF;margin-top: 0; margin-bottom: 0} --> Fall hafez -->
    فال حافظ


    برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


    دریافت كد گالری عكس در وب



    ساعت فلش
    Erorr in Your Internet Explorer !!!

    Music Weblog

    كد ماوس